چگونه یک مدیر بهتر باشیم

Rate this page

مدیر،مدیریت،شرکت های مالیاتی،سازمان،حسابداری،شرکتی،آموزش،مشاوره

چگونه یک مدیر بهتر در یک شرکت حسابداری مالیاتی باشیم

میزان گردش مالی در شرکت های حسابداری(Accounting Firms) عمومی بر طبق خطوط تمایلی CPA در مقاله منتشر شده در جولای 2010،  با 20 تا 25 درصد نقض همراه است. هزینه های مرتبط با گردش مالی حدود 32500$ به ازاء هر کارگر از دست می  رود. به عنوان یک رئیس در یک شرکت حسابداری مالیاتی، مهم است که مطمئن شویم که شرکت خود را به درستی و در یک جهت موفق هدایت می  کنیم. این شامل کاهش حجم معاملات و ایجاد یک محیط کاری مثبت و منسجم است. مدیران جایگاهی را برای سازمان  ها تنظیم می  کنند. برای اینکه مطمئن شوید که سازمان شما سالم است، مراحلی وجود دارد که شما با انجام آنها می  توانید رئیس بهتری شوید.
 مدیر،مدیریت،شرکت های مالیاتی،سازمان،حسابداری،شرکتی،آموزش،مشاوره
برای یک مدیر بهتر شدن
مرحله 1
بطور مداوم خود را آموزش دهید، عنوان یک رهبر( مدیر ) خوب به معنای آگاه بودن است. برای مدیران در شرکت  های مالیاتی حسابداری، آموزش مداوم حرفه ای(CPE) یک منبع عالی است. CPE برای حفظ مجوز مهارت حسابداری عمومی (CPA) خود لازم است، ولی همچنین فرصت یادگیری جدیدترین اطلاعات مربوطه در این زمینه به شما می  دهد. شما می  توانید این اطلاعات را از طریق جلسات آموزشی با کارکنان خود به اشتراک بگذارید.
مرحله 2
با کارکنان خود ارتباط برقرار کنید. مدیران خوب همچنین نیازمند برقراری ارتباطی خوب هستند. حفظ تماس و ارتباط شما با مردمی که در اداره شما هستند از جنبه  های مهم روابط در شرکت شما ست. یکی از راه  هایی که مطمئن شویم که ارتباطات در سطح بالایی هستند داشتن زمانی برای بودن با کارمندان خود است. این می تواند از طریق ملاقات کردن آنها بدون وقت قبلی یا برنامه ریزی در دفتر کارشان یا در هنگام نهار انجام شود.
مرحله 3
یادگیری از مدیران دیگر شرکت های مالیاتی حسابداری. سازمان  های برای کمک CPA به مدیران شرکت برای یادگیری و تبدیل شدن به مدیرانی بهتر وجود دارد. اتحاد مرزی برجسته (LEA) یک نمونه است. این شرکت  های حسابداری و مشاوره اتحادی اجازه می  دهند که بطور مستقل شرکت  های خصوصی مهارت  های تخصصی خود را به عنوان یک همکار به اشتراک بگذارند. LEA همچنین توسعه راهنمایی، آموزش، همکار خدمات مشاوره و یک نشریه ماهانه را ارائه می  دهند. این سازمان  ها برای شما فرصت یادگیری از تجربیات دیگر مدیران در موقعیت های مشابه را فراهم میکنند.
 مدیر،مدیریت،شرکت های مالیاتی،سازمان،حسابداری،شرکتی،آموزش،مشاوره
 مرحله 4
نشان دادن نگرشی مثبت. اجازه ندهید احساسات شما زمانی که با وضعیت  های پیچیده و مشکل کاری مواجه شده  اید بر شما چیره شوند. در حالت منظم و قابل کنترل باقی بمانید. یک رویکرد مرحله به مرحله انتخاب کنید تا مشکل حل شود. هنگامی که رویکرد شما کار نمی  کند، متوقف کنید و مجدد ارزیابی کنید. همچنین، یاد بگیرید زمانی که اشتباه کرده  اید اعتراف کنید. سپس برای اصلاح وضعیت اقدام کنید.
مرحله 5
ایجاد انگیزه در کارکنان شما. مدیران خوب در کارکنان خود انگیزه مثبت ایجاد می  کنند. از کاری که به خوبی انجام می شود ستایش کنید. با ایمیل تشکری را ارسال کنید. در طول فصل مالیات، به ایجاد انگیزه در کارکنان خود ادامه دهید. فراهم کردن شام در اواخر شب و یا ارائه تنقلات و نوشیدنی می تواند یک شیوه ای قوی برای حفظ روحیه بالای کارکنان باشد، تا هنگامی که کارکنان احساس کنند، حجم معاملات کاهش می  یابد.
مدیر،مدیریت،شرکت های مالیاتی،سازمان،حسابداری،شرکتی،آموزش،مشاوره